Rezerwacja
Witamy w systemie rezerwacji Hotelu ARA.
Poniżej przygotowaliśmy krótki formularz, który pozwoli Państwu zarezerwować wybrany pokój.
- * doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 i kończy dnia następnego o godzinie 11.00
- * pozostała część płatności zostanie pobrana w hotelu podczas meldunku
- * podczas meldunku pobierana jest opłata klimatyczna w wysokości 3 zł/ osoba/doba
- * istnieje możliwość wykupienia miejsca parkingowego w cenie 30 zł/doba
- * akceptujemy małe, ułożone psy – koszt 50 zł/doba
- * wypożyczenie łóżeczka turystycznego kosztuje 20 zł/doba
- * do dyspozycji Gości posiadamy również wanienkę oraz zestaw kubeczka i sztućców dla dzieci
- * w okresie letnim istnieje możliwość wypożyczenia leżaków oraz parawanów w cenie pobytu
AKTUALIZACJA WARUNKÓW REZERWACJI DN 19.03.2020
Warunki rezerwacji:
- 1. Agencja Imprez Rozrywkowych ARA Piotr Kowalewski zwane dalej Hotel ARA, przyjmuje rezerwacje dokonane:
– telefonicznie,
– elektronicznie w formie e-mail,
– osobiście, - 2. Powyższe rezerwacje mają charakter rezerwacji wstępnych i w żaden sposób nie wiążą Hotelu ARA.
- 3. By kontakt z Hotelem ARA mógł być uznany za zapytanie o rezerwację pobytu niezbędne jest podanie przez zainteresowanego:
– imienia i nazwiska na które dokonywana jest rezerwacja
– terminu pobytu
– ilości osób w pokoju i ilości pokoi
– kontaktowego numeru telefonu klienta
oraz dodatkowo: używanego na co dzień konta poczty e-mail klienta. - 4. O ile Hotel ARA może spełnić wymagania pytającego, prześle na otrzymany od niego adres e-mail ofertę i jej warunki. Jest to równoznaczne z przyjęciem przez Hotel ARA rezerwacji wstępnej-niegwarantowanej*. Hotel ARA podaje ceny w złotych polskich, ceny zawierają podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami.
- 5. Potwierdzeniem rezerwacji pobytu w Hotelu ARA jest wpłacenie przez rezerwującego zadatku na rachunek hotelu.
Wysokość zadatku, odpowiednia do wartości całego zamówienia – podana jest w ofercie wysłanej na e-mail rezerwującego.
Zadatek może być nie niższy niż 50% wartości rezerwacji. - 6. Hotel ARA wyznaczy termin do którego klient zobowiązany jest wpłacić zadatek na konto w celu rezerwacji pobytu.
W przypadku braku zadatku na koncie Hotelu ARA do wyznaczonego terminu – rezerwację traktuje się jako nieaktualną. - 7. Datą wpłaty zadatku jest data zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym Hotelu ARA lub data wpływu gotówki do kasy hotelu.
- 8. Hotel ARA potwierdzi otrzymanie wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- 9. Od daty wpływu zadatku na konto hotelu rezerwacja staje się zamówieniem i ma status rezerwacji gwarantowanej**.
Podany termin pobytu i zamówionych usług jest wiążący dla obydwu stron tj. hotelu i klienta. - 10.Pozostałą kwotę za pobyt w Hotelu ARA klient wpłaca w dniu przyjazdu w recepcji – przed rozpoczęciem pobytu.
Opłata 100% ceny za pobyt stanowi zawarcie umowy między klientem a hotelem na pobyt wg zamówienia. - 11.Odmowa wpłaty przez klienta 100% wartości pobytu w dniu rozpoczęcia pobytu – stanowi odstąpienie klienta od rezerwacji.
Hotel ARA zachowa wpłacony zadatek. - 12. Hotel ARA ma prawo żądania od klienta kaucji w wysokości do 50% wartości ceny pobytu – tytułem zabezpieczenia.
Kaucja jest zwracana klientowi po zakończenia pobytu. W przypadku zniszczeń, uszkodzeń lub braków w pokoju którego kaucja dotyczy – kaucja jest pomniejszana o wartość stwierdzonych strat. W przypadku strat wyższych niż wpłacona kaucja, Hotel ARA obciąży klienta równowartością użytkowania pokoju za cały okres wyłączony z użytkowania. - 13. Odmowa przez klienta złożenia kaucji – jest równoznaczna z rezygnacją z rezerwacji i stanowi odstąpienie od rezerwacji. Hotel ARA zachowa wpłacony zadatek.
- 14. Umowa, którą stanowi zamówienie z potwierdzeniem rezerwacji – wygasa w dniu wyjazdu klienta z Hotelu ARA, nie później niż w terminie podanym w zamówieniu.
Anulacja rezerwacji | Anulacja pobytu
- 1. Anulowania rezerwacji klient może dokonać w każdym czasie.
- 2. Anulowanie rezerwacji musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
- 3. Anulowanie rezerwacji przez klienta po wpłacie zadatku, rezerwacji gwarantowanej:
W sytuacji panującej pandemii nie zwracamy uiszczonej przez Państwa zaliczki, natomiast elastycznie podchodzimy do zmiany terminu Państwa rezerwacji, zgodnie z aktualnym cennikiem hotelowym w poszczególnych terminach. Proponujemy wystawienie vouchera kwotowego, który zrealizujecie Państwo w dogodnym czasie. - 4. Zmiana terminu rezerwacji o której mowa w pkt. 3 – zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez Hotel ARA oraz możliwości dokonania zmiany. Hotel ARA zastrzega, że zmiana terminu pobytu nie może narażać hotelu na straty, a postulat klienta zmiany terminu pobytu w żaden sposób nie wiąże hotelu.
- 5. W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, hotel nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.
- 6. Rezygnacja z rezerwacji dokonanej przez system booking.com odbywa się na zasadach określonych na stronie pośrednika.
- 7. Spory między klientem a hotelem rozpatrywane będą przez sąd właściwy dla siedziby hotelu.
* Rezerwacja wstępna-niegwarantowana
– to rezerwacja, którą hotel ARA będzie utrzymywał w swoich zasobach nie dłużej niż do zapytania o tę ofertę (co do terminu, zasobu lub okresu) przez innego klienta zdecydowanego dokonać wpłaty zadatku na konto hotelu.
** Rezerwacja gwarantowana
– usługi zamówione i zadatkowane przez klienta będą gotowe na jego przyjazd w określonym w rezerwacji terminie i zakresie. Gość może rozpocząć pobyt w dowolnym czasie pierwszej doby hotelowej z zadatkowanego terminu. W przypadku niedojazdu w czasie trwania pierwszej doby hotelowej – Hotel ARA nie będzie związany rezerwacją i zachowa wpłacony zadatek.